گل‌محمدي: برتري نفري گسترش به نفع ما شد
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
يحيي گل‌محمدي پس از پيروزي دو بر يک نفت مقابل گسترش فولاد عنوان کرد: بازي را خوب شروع نکرديم يک گل دريافت کرديم و يک بازيکنمان اخراج شد و 10 نفره شديم. بعد از گل به خودمان آمديم و بازي رواني را به نمايش گذاشتيم. به گزارش فارس، وي ادامه داد: بازيکنان انرژي زيادي در اين بازي گذاشتند و باغيرت بازي کردند. پس از اينکه يک بر صفر عقب افتاديم توانستيم در نيمه دوم بهتر بازي کنيم و دو بر يک به برتري برسيم. من اين پيروزي را به بازيکنان باغيرتم تبريک مي‌گويم و اين برد براي آنهاست. سرمربي نفت يادآور شد: ما در نيمه دوم حتي يک موقعيت گل به حريف نداديم همانطور که در کنفرانس مطبوعاتي پيش از بازي گفتم اين امتياز براي ما و حريف مهم بود که خوشحالم اين سه امتياز را به دست آورديم. گل‌محمدي در مورد اينکه تيمش در نيمه اول بازي خوبي ارائه نداد اما در نيمه دوم ورق برگشت،؛ يادآور شد: بازيکنان گسترش با انگيزه وارد ميدان شده بودند زيرا در دو بازي گذشته شکست خورده بودند و دوندگي زيادي داشتند. آنها انرژي زيادي گذاشته بودند اما در نيمه دوم بازيکنان ما دوندگي بيشتري انجام دادند و توانستيم سه امتياز را از آن خود کنيم. در مجموع برتري نفري گسترش به نفع ما تمام شد.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)